Základy jsou poměrně jasné. Osoba, která se chystá podstoupit spirituální cestu, prochází určitým základním fyzickým a atletickým tréninkem a požitky. Poté, během rituálu, je na páru účastníků (čím zkušenější, tím lepší), aby „tuto osobu sexuálně vyčerpali jakýmikoliv známými prostředky.“
Cílem je dostat ji do stavu mezi spánkem a vzrušením. Podle Crowleyho se tak vyčerpává tělo a oživuje duch a když daná osoba dosáhne stavu, kdy není vzhůru, ale při vědomí a přitom nespí, její duch může svobodně zažívat to nejvíc božské z ostatních duší.
Tyto principy jsou nejspíš velmi staré a jsou připodobňovány k určitému druhu alchymie, kdy se energie těla transformuje v božskou energii. Crowleyho termín kombinuje erotiku se stavem zvýšeného vnímání a bezvědomí. Mnoho jeho pozornosti se soustředí na zachování duchovna, božské podstaty a energie, která je uložena nejen v lidském těle, ale také v tělních tekutinách.
Podle některých textů to znamenalo pozdější konzumaci těchto tělních tekutin. Některé Crowleyho práce naznačují, že věřil, že spojení s božskou podstatou pokračuje i po skončení obřadu a psal o proroctvích, která vyvěštil, když ochutnával to, co nazýval „elixírem.“
Crowley uvedl, že v nejposvátnějších a nejextrémnějších případech má obřad erotokomatózní lucidity jediný konec. Zatímco některé pokusy o osvícení touto cestou končí selháním a jiné dosažením tohoto božství, uvedené případy končí smrtí v průběhu orgasmu. Nazval to Mors Justi a napsal, že je to nejlepší a nejdokonalejší způsob, jak zemřít.
Bude pokračováno.
zdroj: http://listverse.com
překlad: Honzoid
Buďte první kdo přidá komentář